Don't miss

Selasa, 14 April 2015

RESEPI AISKRIM HOMEMADE VANILA.


By on 7:21 PTG



RESEPI AISKRIM  MEALSHAKEAS VANILA .



               Hai.... saya buat aiskrim niee dah seminggu dah.. baru hari niee berkesempatan nak masukkan dalam blog ni haa...

Ni bahan-bahan nya :

  •  Susu HL *
  • Susu pekat (saya pakai suku je.. ) *
  • Chocolate chip 
  • Serbuk oreo
  • Mealshakes Shaklee         

CARA NYA :
Blender (kisar sejua bahan bertanda * ) hingga gebu, masukkan mealshakes kisar lagi  sekali sampai gebu selepas itu tuangkan masuk dalam bekas yg anda suka ...
akhir sekali masuk kan chocolate chip dan tabur serbuk oreo.

Simpan dalam peti sejuk semalaman atau 6 jam boleh makan...

   


                                                 ANAK-ANAK TENGAH MENIKMATI AISKRIM.



Nie wahidah buat kali ke dua... cuba lah kawan-kawan memang sedap... dah tak payah beli ais krim dah dekat luar dah.... hoyeahhhh !!!!



SELAMAT MENCUBA.


Nur Wahidah BT. Burhanudin
Shaklee Distrubutor  ; 953854
019-5133043













About Nur Wahidah Burhannudin

Saya pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 953854 . Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

6 ulasan:

  1. Mak ai sedapnyaaaaa. Nak buat gakkk eheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat2x jgn tak buat,,, nanti rugi ......haha

      Padam
  2. Senang jer nak buat...leh cari bahan jap lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haa....gi xari cepat2...mnnt malam terus buat,esok pg bleh makn ....hihihi

      Padam
  3. boleh try..jimat tak payah beli ais cream kat luar kan..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...